Надрукувати

   12 березня відбувся захист навчальної практики в початковій школі ІІ курсу 21 та 22 груп заочної форми навчання факультету початкової освіти.

  Практика проходила в період з 5 лютого по 18 лютого 2024 року.

00

  Студенти вчасно здали всі необхідні матеріали практики та підготували звіти і презентації, щоб поділитися своїми враженнями від проходження навчальної практики в початковій школі. 

  На захисті практики були присутні: груповий керівник 21 групи - викладач кафедри фахових методик та інноваційних технологій у початковій школі Байдюк Л. М., груповий керівник 22 групи - к.п.н., доцент кафедри фахових методик та інноваційних технологій у початковій школі Грітченко Т. Я., декан факультету початкової освіти - к.п.н., доцент кафедри педагогіки та освітнього менеджменту Дудник Н. В., стейкхолдер, директор Уманської гімназії  №  8 Уманської міської ради - Шелепко Г. А. та директор Богунівського ліцею Коноплянської сільської ради Березівського району Одеської області Ковальська А. В.

  Здобувачі вищої освіти мали можливість проходити практику в місті Умань та за місцем проживання і працевлаштування.
01

  Мета навчальної практики – формування у здобувачів вищої освіти уміння практично застосовувати в професійній діяльності науково-теоретичні знання з педагогіки; розвиток інтересу до педагогічної та наукової діяльності.

  Основними завданнями практики для здобувачів вищої освіти було:

  Здобувачі вищої освіти поділилися своїми враженнями від проходження практики.

  Ільчишина Кароліна Сергіївна проходила практику на базі  Богунівського ліцею Коноплянської сільської ради Березівського району Одеської області.

  «Навчальна практика дає чудову можливість перевірити свої знання та випробувати себе у процесі навчання. Це надзвичайно цінний досвід взаємодії з дітьми перед початком професійної кар'єри...» - поділилася Кароліна Сергіївна.
03

04

  «Ця практика принесла значну кількість корисної інформації і цінного досвіду роботи з учнями початкової школи. Також важливим аспектом було обговорення програми практики з керівниками і вчителями-наставниками. Для мене особливим був досвід відвідування різних уроків уроків» - зазначає здобувачка вищої освіти Михайлова Оксана Олександрівна.

05

  Практикантка поділилася з нами враженнями від проведення ранкових зустрічей.
06

  Бондар Анастасія Володимирівна: «Практика у школі стала певною сходинкою у формуванні мене не тільки як вчителя, але й особистості».

  Вона із захопленням розповідала про клас, в якому проходила практику та про вчителя-наставника, яка її познайомила з документацією вчителя початкової школи.
07

 На завершення групові керівники підсумували, що основна мета навчальної практики в початковій школі - досягнута, а завдання практики - виконані!

  Бажаємо нашим здобувачам вищої освіти натхнення та успіху! Слава Україні!