ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ: ВПЛИВ НА ПСИХОЛОГІЧНУ АДАПТАЦІЮ ТА НАВЧАЛЬНІ ДОСЯГНЕННЯ УЧНІВ

24 жовтня 2025 року відбувся Регіональний науково-практичний семінар на актуальну тему «Професійна компетентність вчителя початкової школи в умовах дистанційної освіти: вплив на психологічну адаптацію та навчальні досягнення учнів».

Захід об’єднав науковців, педагогів-практиків та студентів для обговорення нагальних викликів, що стоять перед сучасною початковою освітою в умовах цифрової трансформації та воєнного стану.

Метою семінару став пошук ефективних шляхів підвищення професійної майстерності вчителів, які працюють у дистанційному форматі, та аналіз впливу їхньої компетентності на психологічний стан і навчальні успіхи молодших школярів.

Робота семінару була зосереджена навколо таких ключових напрямів:

  1. Міжнародний досвід та інноваційні підходи до професійної підготовки педагогів в умовах цифрової трансформації освіти.
  2. Психологічний вимір ефективності дистанційної освіти в умовах війни.
  3. Інклюзивний підхід до формування цифрової компетентності в дистанційному форматі.

Учасники мали змогу обмінятися цінним практичним досвідом, представити власні напрацювання та обговорити інноваційні методики, спрямовані на підтримку учнів та забезпечення якості освітнього процесу.

Семінар став важливою платформою для консолідації зусиль наукової спільноти та освітян-практиків, підтвердивши високу значущість та необхідність подальших досліджень у заявленій сфері.

2410