ВИРОБНИЧА ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА (здобувачів заочної форми навчання)

Надрукувати

 Виробнича педагогічна практика – це початковий етап у системі фахової підготовки, перша ланка практичного засвоєння педагогічної професії. У цей період закладаються основи професійної діяльності фахівців, формуються професійні якості особистості педагога та інтерес до майбутньої професії.

  У ході практики відбувається поєднання і реалізація теоретичних знань, що отримують здобувачі на заняттях, з їх практичною діяльністю в якості педагогів-практиків.

  Керівниками практики було проведено настановчу конференцію для здобувачів заочної форми навчання. На якій повідомили мету, завдання виробничої практики, а також надали інформацію щодо звітної документації та захисту практики.

 01

 

  Згідно з робочим навчальним планом та графіком освітнього процесу здобувачі вищої освіти:

  Під час проходження практики здобувачі реалізовують науково-методичні професійні знання та удосконалюють навички самостійної практичної діяльності, набувають досвіду організації життєдіяльності учнів молодшого шкільного віку, діляться з груповими керівниками своїми враженнями та отримують корисні консультації, поради.

  Янченко Олена Василівна –здобувач 25 групи, проходить практику у Корсунь-Шевченківській загальноосвітній школі № 2.
02

  Шимко Лілія Миколаївна –здобувач 26 групи, проходить практику у Красносільській ЗЗСО І-ІІІ ступенів – ліцей, у 2-Б класі. Лілія Миколаївна повідомила, що у перший тиждень проходження практики відбувається знайомство з класом, спостереження та аналіз уроків.
03

  Сиротська Христина Олександрівна –здобувач 24 групи, проходить практику у школі «Odessa Metropolitan School», у 3 класі. Христина Олександрівна дала свій коментар щодо проходження практики: «Професія вчителя –  це дуже важка і клопітка праця. І про вчителя я хочу сказати словами Л. Толстого: «Якщо вчитель має тільки любов до справи, він буде добрим вчителем. Якщо вчитель відчуває тільки любов до учня, як батько, мати, він буде кращим за того вчителя, який прочитав усі книжки, але не відчуває любові ні до справи, ні до учнів».
04

 

  У більшості закладів освіти зараз дистанційне навчання, тому частина наших здобувачів проходить практику в онлайн-режимі.

  Гаврилюк Ольга Анатоліївна –здобувач 24 групи, проходить практику в Ліцеї 5 імені Т. Г. Шевченка Коростишівської міської ради у дистанційному форматі.

 

05

  Попереду ще багато уроків та виховних заходів, тому бажаємо нашим здобувачам успіхів та натхнення. Адже практична робота в школі відкриває для вас можливість пізнати всі сторони педагогічної діяльності і значно розширити уявлення про організацію освітньо-виховного процесу.

  Ви відчуєте себе справжніми педагогами-практиками, навчитеся організовувати роботу класу, планувати й проводити цікаві позакласні заходи.

  Нехай виробнича практика буде для вас продуктивною!