ДІЯЛЬНІСНИЙ ПІДХІД В ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ НУШ: ІМПЛЕМЕНТАЦІЯ ІНСТРУМЕНТІВ ФОНДУ тhe LEGO FOUNDATION

Надрукувати

   Міністерство освіти і науки України співпрацює з Тhe LEGO Foundation (Королівство Данія) з 2010 року з моменту підписання Меморандуму про взаєморозуміння між Міністерством освіти і науки України та фондом The LEGO Foundation. Місією фонду є надихати і розвивати творців завтрашнього (To develop and inspire the builders of tomorrow). Метою діяльності фонду в Україні є упровадження ігрових та діяльнісних методів навчання в освітній процес закладів дошкільної, загальної середньої та вищої освіти з метою різнобічного розвитку дитини, формування у неї наскрізних умінь, що забезпечують здатність особистості успішно навчатися, креативно мислити, бути відповідальним громадянином; з метою переосмислення та зміни підходів до навчання та виховання молодого покоління.

  21 червня 2022 року відбулася координаційна онлайн-зустріч для закладів вищої та післядипломної педагогічної освіти, що вирішили долучитися до вищезазначеного проєкту.

   У заході взяли участь ЗВО й ОПІП Волинської, Житомирської, Запорізької, Кіровоградської, Луганської, Одеської, Рівненської, Сумської, Тернопільської та інших областей. Представником Черкаської області був наш навчальний заклад – Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, зокрема, професорсько-викладацький склад факультету початкової освіти.

  Учасникам пропонувалося анонсувати свій навчальний заклад та відповісти на питання: «Що мотивує вас взяти участь у проєкті, організованого фондом The LEGO Foundation?».

   Декан факультету початкової освіти Борис ЯКИМЧУК стисло надав слухачам семінару цікаву інформацію про наш навчальний заклад і зазначив, що реформування загальної середньої освіти України вимагає суттєвого оновлення змісту професійної підготовки майбутніх педагогів, її спрямування на оволодіння здобувачами вищої освіти новими методиками і технологіями навчання за принципами педагогіки партнерства, дитиноцентризму, на основі компетентнісного та діяльнісного підходів, тому участь у проєкті науково-педагогічних працівників нашого навчального закладу є актуальною і необхідною.

 

1