Heder6 1

Header6 0


ВИРОБНИЧА ПРАКТИКА ОС Бакалавр ІV курсу денної форми навчання

  5 жовтня 2022 року о 14:00 відбулася настановча онлайн-конференція з виробничої практики для здобувачів вищої освіти ОС Бакалавр факультету початкової освіти денної форми навчання, які навчаються за спеціальністю 013 Початкова освіта.

  Термін проходження практики: з 10 жовтня 2022 р. по 6 листопада 2022 р. у змішаній формі.

  Здобувачів вищої освіти 41 групи направлено на виробничу практику з психології в закладах освіти.

  Керівником групи призначено: кандидата психологічних наук, старшого викладача кафедри психології Дудник О. А.

  Здобувачів вищої освіти 42 групи направлено на виробничу практику в закладах дошкільної освіти.

  Керівником групи призначено: кандидата педагогічних наук, доцента кафедри дошкільної освіти Залізняк А. М.

  Здобувачів вищої освіти 43 групи направлено на виробничу практику з англійської мови в закладах освіти.

  Керівником групи призначено: кандидата філологічних наук, доцента кафедри англійської мови та методики її навчання Прокоф’єва Г. Л.

  Здобувачів вищої освіти 44 групи направлено на виробничу практику з інформатики в закладах загальної середньої освіти.

  Керівником групи призначено: старшого викладача кафедри інформатики і інформаційно-комунікаційних технологій Паршукову Л. М.

01

  Дудник О. А. озвучила мету та зміст виробничої практики з психології в закладах освіти для здобувачів 41 групи спеціальності 013 «Початкова освіта», яка забезпечує цілісний підхід в професійній діяльності психолога і оволодіння теоретичними і практичними аспектами професії в соціальній сфері. Практика спрямована на вирішення ряду найважливіших проблем в підготовці практичного психолога і вдосконалення його професійних навичок і умінь. Під час практики кожен здобувач вищої освіти має змогу перевірити свої теоретичні знання, практичні уміння та навички з обраного фаху, виявити власні здібності, переконатися у правильності вибору майбутньої професії. Практика з психології покликана сформувати у майбутніх психологів професійне мислення, уміння і навички розв’язувати практичні завдання, забезпечити оволодіння формами і методами діагностичної та психокорекційної роботи, сприяти усвідомленню студентами своїх особистісних якостей і рівня підготовки до майбутньої професійної діяльності, ознайомити їх із специфікою діяльності психолога в закладах різного профілю.

02

03

  Залізняк А. М. розказала про особливості проходження виробничої практики в закладах дошкільної освіти для здобувачів 42 групи та наголосила на тому, що метою практики є закріплення знань студентів, здобутих у процесі вивчення теоретичних курсів психології, педагогіки, фахових методик, а також формування вмінь і навичок організації режимних процесів, різних видів діяльності дітей, занять з урахуванням вікових і індивідуальних особливостей.

  Практика дає можливість усвідомити особливості розвитку дітей, організацію навчально-виховної роботи з ними.

04

   Груповий керівник 43 групи Прокоф’єв Г. Л. пояснив мету та завдання виробничої практики з англійської мови в закладах освіти. Мета практики полягає у набутті здобувачами вищої освіти практичного досвіду формування педагогічних компетентностей, оволодінні ними сучасними методами, формами організації освітнього процесу, формуванню готовності до використання сучасних педагогічних технологій та нових інформаційних засобів навчання, набутті досвіду застосовувати теоретичні знання у практичній діяльності, приймати самостійні рішення під час конкретної роботи в реальних для професійної діяльності умовах, виховання потреби систематично поповнювати свої знання та творчо застосовувати їх у практичній діяльності. Педагогічна практика забезпечує поєднання теоретичної підготовки майбутніх учителів англійської мови з їх практичною діяльністю у закладах освіти.

  Паршукова Л. М., груповий керівник 44 групи, повідомила про виробничу практику з інформатики в закладах загальної середньої освіти.

  Виробнича практика з інформатики має на меті:

1) навчити здобувачів вищої освіти використовувати у педагогічній діяльності науково-теоретичні знання і практичні навички, набуті в процесі вивчення педагогіки та психології та інформатики, а також супутніх дисциплін.

2) сприяти оволодінню здобувачами вищої освіти сучасними формами і методами організації навчально-виховного процесу у закладах загальної середньої освіти;

3) формувати у здобувачів вищої освіти інтерес до педагогічної діяльності, потребу систематично поповнювати свої знання та творчо застосовувати їх у своїй практичній діяльності.

Діяльність здобувачів вищої освіти у період педагогічної практики є аналогом професійної діяльності вчителя, що здійснюється в реальних умовах роботи закладів загальної середньої освіти. В процесі педагогічної практики студентам надається можливість глибше осмислити педагогічні явища і факти, закономірності та принципи виховання, оволодіти професійними уміннями, досвідом практичної діяльності.
05

 

  На онлнайн-конференції був присутній декан факультету кандидат психологічних наук, професор Якимчук Б. А. та заступник декана з педагогічної практики викладач кафедри фахових методик та інноваційних технологій у початковій школі Байдюк Л. М.

  Бажаємо успішного проходження практики нашим здобувачам вищої освіти!