Анкета «Кар’єрний шлях випускника ФПО»

 Реформа НУШ в дії

Третій рік як стартував освітній проект «Нова українська школа».

Студенти та випускники факультету початкової освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини беруть активну участь у реалізації програми НУШ, Так, Гуд Валентина Володимирівна, випускниця 2019 року, працює в ЗОШ I-III ступенів №9 м. Подільська Одеської області. Валентина коментує свої перші кроки на педагогічній ниві так: «З досвіду моєї роботи в Новій українській школі, я можу впевнено сказати, що НУШ – це новий підхід до навчання. Для того, щоб навчати по-новому вчитель повинен отримати свободу дій: обирати сучасні методи навчання, імпровізувати та експериментувати. В своїй діяльності я використовую інноваційні технології, які опанувала в університеті». Валентина працює над темою «Технологія використання гри в освітньому процесі». Особливо її зацікавила методика використання конструктора ЛЕГО на уроках, яка дозволяє перетворювати важкі практичні завдання у цікаву гру, стимулює учнів робити відкриття, досліджувати, експериментувати, шукати власні відповіді на проблемні питання, творити.

1 2

Шульга Анюта Олексіївна, магістрантка 1 курсу, працює в Іванівській ЗОШ І-ІІІ ступенів Ставищенського району Київської області. Анюта відзначає, що «навчання в НУШ дітям приносить задоволення, вони відчувають комфорт під час занять. Разом з ними ми експериментуємо, досліджуємо, практикуємо. Діти, які навчаються за програмою «Нова українська школа» – зовсім інші: із задоволенням йдуть до школи, легко спілкуються один з одним та дорослими. Я задоволена своїм вибором професії, бо надзвичайно люблю працювати з дітьми. У сільській школі є свої плюси: діти бачать у молодих наставниках справжніх товаришів, співрозмовників».

3   4 5  

Якимів Юлія Михайлівна закінчила навчання 2019р. та працює вчителем початкової школи в невеличкому селі Курортне, що поблизу міста Білгород-Дністровський. В своєму інтерв’ю Юля сказала: «Я навчалася в одному з найкращих освітніх закладів України – Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Першого вересня, увійшла до класу, де мене чекали 12 довірливих сердець. Це мій другий набір першокласників, тому здавалося, що я вже це пройшла і мала би бути готова. Однак програма НУШ значно відрізняється від попередньої програми. З досвіду можу стверджувати, що це цікаво, незвичайно, але потребує багато роботи і зусиль, бо до школи прийшли діти сучасної держави і сучасних технологій. До них потрібен особливий підхід: вміння домовитися, знайти спільну мову, говорити відверто і чесно. Кожен із них – індивідуальність. Уроки НУШ незвичайні. Ми проводимо їх у вигляді гри. Кожен наш ранок починається з «ранкового кола», під час якого ми обмінюємося інформацією, спілкуємося і вчимося бути у колективі. Кожному, хто йде працювати з новим поколінням, бажаю творчого потенціалу, терпіння і, звичайно, любові до дітей і обраної професії. Вчіть, творіть і діти вам за це віддячать!» 

6

 

7

8

 

Випускниця факультету початкової освіти 2010 р. Кравченко-Кенкеч Інга Михайлівна працює у Монашському НВК Одеської області. Вона займається проблемою «Розвитку компетентностей учнів шляхом активізації навчально-виховного процесу у початковій школі». Свою педагогічну роботу Інга прокоментувала так: «У сучасних умовах освіти основний акцент робиться на створення у школі за програмою НУШ комфортної атмосфери, атмосфери співпраці вчителя та учнів, де кожна дитина навіть слабка у навчанні, має відчути себе спроможною. Це досить складне завдання для вчителя, але постійна праця педагога, його креативний підхід до викладання дисциплін дають гарний результат. У сучасній школі необхідно бачити і відчувати кожну дитини, знаходити спільну мову і вміти організувати роботу у співпраці».

9

 

10

11

 

Студенти і випускники факультету початкової освіти з натхненням та творчою активністю працюють над удосконаленням власного педагогічного досвіду в рамках сучасних завдань Нової української школи.

2