Heder6 1

Header6 0


Запобігання і  протидія корупції та виховання доброчесності на факультеті

 

  Корупція як негативний соціальний чинник суспільного життя є суттєвою перешкодою для розбудови правової держави та громадянського суспільства в Україні, заважає демократичним перетворенням, зводить нанівець важливі реформаторські починання, не сприяє позитивному іміджу України в міжнародних відносинах.

  За останні роки студенти відчувають більшу свою залученість в управлінські процеси у виші. Вони не лише прийшли посидіти в аудиторії, здати заліки, написати кваліфікаційну роботу й піти. Зараз студенти відчувають, що мають вплив в межах своєї групи чи факультету та навіть університету. Отже, ми виховуємо свідомих та активних громадян нашої держави.

 

  У чому полягає робота зі студентами, які заходи, інструменти використовуються?

 

  Чому важливо виховувати доброчесність ще зі студентської лави та які є можливості сьогодні для цього в Україні попри війну?

 Робота зі здобувачами щодо якості освітнього процесу на факультеті - це без сумніву основний аспект діяльності Комісія з питань регулювання конфліктних ситуацій під головуванням декана факультету. Для отримання об’єктивного результату важливо, щоб здобувачі вищої освіти довіряли деканату, були відкритими.

 Для цього ми спочатку знайомимося зі здобувачами-першокурсниками, проводимо інструктажі. Комісія з питань регулювання конфліктних ситуацій під головуванням декана факультету розповідає про свою діяльність, ділиться контактними даними, розповідає, як можна повідомити про факти вчинення корупційних діянь, які канали повідомлень є в університеті.

  Також Комісія працює з викладачами та працівниками факультету. Перед сесіями та іспитами проводиться додатковий інструктаж, анкетування, бесіди щодо доброчесності аби мінімізувати корупційні ризики, які можуть виникнути у цей час та запобігти корупційним проявам.

  Дуже важливо, щоб освітній процес був максимально прозорим, а студенти отримували об’єктивні оцінки за свої знання. Не можна допустити шахрайства та корупційних дій зі сторони всіх учасників освітнього процесу.

 

Кодекс честі студента

Анкета оцінювання якості викладання дисциплін

Результати анкетування  студентів 2 курсу щодо оцінювання якості викладання дисциплін

 

 

Reklama2024