Heder6 1

Header6 0


ЗАХИСТ ВИРОБНИЧОЇ ПРАКТИКИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

  27 березня 2024 року відбувся захист виробничої практики в початковій школі у дистанційному форматі здобувачами заочної форми навчання за спеціальністю 013 Початкова освіта першого (бакалаврського) рівня вищої освіти.

  Тривалість практики – з 05 лютого по 17 березня 2024 року.

 Груповий керівник практики – к.пед.н., доцент кафедри фахових методик та інноваційних технологій у початковій школі Лоюк О. В.

  Захист відбувся в присутності заступника декана факультету з педагогічної практики, викладача кафедри фахових методик та інноваційних технологій у початковій школі Байдюк Л. М.
01

  Здобувачі вищої освіти педагогічну практику проходили за місцем працевлаштування, за місцем проживання, на базі Уманської гімназії № 14 Уманської міської ради Черкаської області.

  Мета практики – формування у здобувачів вищої освіти професійної компетентності, як здатності розв’язувати спеціалізовані задачі початкової освіти з розумінням соціальної та етичної відповідальності за свої дії.

  Реалізацію мети практики забезпечив зміст діяльності здобувачів освіти:

  • складання індивідуального плану роботи студента-практиканта на період практики та ведення на його основі щоденника практики;
  • підготовка і проведення уроків з різних предметів із застосуванням сучасних засобів навчання (відповідно до календарного плану) згідно розкладу класу, до якого прикріплено студента;
  • здійснення індивідуальної позаурочної та індивідуальної виховної роботи з учнями класу;
  • підготовка та проведення виховних заходів з учнями класу;
  • використання різних форм та засобів комунікації з батьками учнів класу;
  • проведення експериментального дослідження в контексті написання курсової роботи.

02

   Здобувачі вищої освіти поділилися своїми враженнями від проходження виробничої практики в початковій школі. Студенти отримали позитивний досвід щодо планування власної діяльності; підготовки та проведення уроків з різних навчальних дисциплін і виховних заходів у початковій школі; проведення експериментального дослідження в контексті написання курсової роботи.

   Викликами цієї практики студенти вважають: дистанційну форму організації освітнього процесу в ЗЗСО; повітряні тривоги у форматі очного навчання, що мають негативний вплив на психічний стан учнів та якість їхніх навчальних досягнень.

03

   Здобувачами вищої освіти вчасно оформлена та представлена на розгляд комісії звітна документація з практики.