Heder6 1

Header6 0


ГОСТЬОВА ЛЕКЦІЯ: «АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ В ПОЛЬЩІ: ТЕОРІЯ ТА ПРАКТИКА»

  23 квітня 2024 року науково-педагогічні працівники та студентство факультету початкової освіти відвідали онлайн-лекцію доктора Костянтина Мазура.

04

  Пане Костянтин наголосив, що тема онлайн-зустрічі: «Академічна доброчесність в Польщі: теорія та практика», яка сьогодні є дуже актуальною з кількох причин.

  По-перше, академічна доброчесність стає все більшою проблемою в університетському середовищі у всьому світі через зростання плагіату та інших форм недоброчесності. Особливо важливо досліджувати цю тему в конкретних країнах, таких як Польща, щоб зрозуміти контекст та причини цих явищ.

  По-друге, зростаюча міжнародна мобільність студентів та викладачів також може впливати на академічну доброчесність. Знання про практики та ставлення до цього питання в Польщі може бути корисним для міжнародних студентів, які планують навчатися або працювати в цій країні.

  По-третє, дослідження академічної доброчесності в конкретних країнах може допомогти у вдосконаленні політик та практик в університетському середовищі, сприяючи покращенню якості освіти та довіри до академічних установ. Тому, тема академічної доброчесності в Польщі є досить актуальною та важливою для подальших досліджень.

01

  Модератор заходу закцентував увагу слухачів на тому, що перенесення досвіду академічної доброчесності з Польщі до України буде корисним з кількох причин:

  • Польща має ефективні методи та програми для сприяння чесності в академічному середовищі, які можуть бути використані для розвитку культури доброчесності в українських університетах.
  • Знання про законодавство щодо академічної доброчесності в Польщі може бути корисним для українських законодавців та освітніх органів при розробці відповідного законодавства та політик в Україні.
  • Польща має розвинені технології для виявлення плагіату в академічних роботах. Перенесення цих технологій до українських університетів може допомогти боротьбі з цим явищем.
  • Польща має програми та ініціативи для навчання студентів та викладачів про етику та академічну доброчесність. Ці програми можуть бути адаптовані та використані в українських університетах.
  • Польща, як член Європейського Союзу, має доступ до міжнародного досвіду в галузі академічної доброчесності. Цей досвід може бути корисним для України, яка також прагне інтегруватися в міжнародне академічне співтовариство.

02

  На завершення зустрічі присутні зробили висновок, що досвід академічної доброчесності Польщі може бути важливим кроком для покращення якості освіти та збільшення довіри до університетів України.

  Колектив факультету початкової освіти висловлює слова вдячності доктору Костянтину Мазуру за безцінний досвід роботи, який у подальшому допоможе розвитку академічної доброчесності в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини.